KIA-FORUM SRBIJA
Registrujte se ili logujte da bi imali potpuni pristup forumu i chat-u


U neregistrovanom stanju mozete videti sam dve teme PRAVILA FORUMA i KIA NOVOSTI


..::KIA-FORUM SRBIJA::..
 
HomePortalFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
WELCOME TO! > KIA-FORUM.FORUMOTIONS.COM
KIA > > SRBIJA
> >> > THE BEST CARS  < << <

Share | 
 

 KIJINE VESTI

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: KIJINE VESTI   Sat Nov 07, 2009 4:19 pm

KIJINE VESTI
Kia Motors ulazi u američki moto sport

- Forte Koup ulazi u GRAND-AM KONI Sports Car Challenge (klasa Street Tuner)
- Kia Motors i Kinetic Group zajedno u prvu Kijinu takmičarsku sezonu
- Višestruki šampioni Nic Jönsson i Andy Lally sa trkaćim #10 Infinity Kia Forte Koup kreću na vrh



“Jedan vrući auto” - moto Kijinog novog modela Kia Forte Koup (za sada nije predviđen za evropsko tržište) dobio je novo značenje, jer su iz američke podružnice korporacije Kia Motors javili da ulaze u moto sport. Najstariji korejski proizvođač automobila udružio je snage sa poznatom američkom kompanijom Kinetic. Sa dva primerka kupea Kia Forte takmičiće se u seriji GRAND-AM KONI Sports Car Challenge u klasi Street Tuner (ST).

Tom prilikom je Michael Sprague, podpredsednik marketinškog odeljenja Kia Motors America, rekao: “Forte Koup je zadnje poglavlje priče o dramatičnoj preobrazbi Kije kao robne marke tako da je odluka o ulasku u trkaću arenu zapravo bila vrlo jednostavna,” i zaključio ocenjujući da će “Forte Koup zbog atraktivnog kupeovskog dizajna i izvanrednih voznih osobina Kiji sigurno otvoriti sasvim novu »bazu« automobilskih entuzijasta. ”

Klasa Street Tuner predstavlja trkaća vozila napravljena na osnovu serijskih modela i među takmičarskim vozilima zbog propisanih ograničenja težine i stepena prerada izduvnih sistema ima na raspolaganju dosta široku gamu modela iz SAD, Azije i Evrope.

Kiji i grupaciji Kinetic pridružio se i širom sveta poznati Infinity Audio, čiji vrhunski audio sistemi su već neko vreme deo dodatne opreme u nekoliko Kijinih modela, a u prvoj sezoni će biti zvanični sponzor trkaćeg vozila zvaničnog imena #10 Infinity Kia Forte Koup.
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Tue Nov 10, 2009 12:48 pm

Kia u oktobru u SAD 45% bolje nego u 2008.

- U SAD u oktobru prodali 22.490 Kija
- U 2009. Kia preko »Velike bare« prodala 261.060 vozila (+7% u odnosu na 2008.)
- Upravo predstavljen kupe Forte, dolazi novi Sorento



Prošli mesec je, sudeći po podacima o prodanim vozilima u SAD-u, bio više nego odličan za najstarijeg korejskog proizvođača automobila, jer je Kia u odnosu na oktobar 2008. prodala čak 45% više vozila.
Kijina severnoamerička podružnica je u oktobru zabeležila prodaju 22.490 vozila, a ukupno su u deset meseci prodali 261.060 vozila. Najbolje se iskazao novi model Forte, koji je nedavno dobio i svoju kupe varijantu Forte Koup. Obe varijante modela (u Evropi se uopšte ne prodaje) u oktobru su ukupno našle 4.984 nova vlasnika.
Drugoplasirani model je bio Rio (4.005 vozila), a na 3. mestu je veći sportski terenac Borrego (u oktobru 3.919 Borrega od ukupno 8.685 u 2009. godini!). Za potonjeg, koji se takođe ne prodaje u Evropi, bio je to najbolji mesec u ovoj godini i istovremeno najbolji mesec u njegovoj dve godine dugoj istoriji!
Oduševljenje atraktivnim crossoverom Soulom se polako smanjuje i zaustavilo se na oko 2.000 primeraka, (preciznije rečeno 2.063 Soula), dok je avgust bio rekordan sa 5.751 primerkom.
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Fri Nov 13, 2009 9:58 pm

Više od igre - novi Kia cee'd
Vrele gume, novembar 2009. godine

Nakon dve i po godine tržišnog života, prvi pravi evropski automobil kompanije Kia, model cee'd, doživeo je svoju prvu restilizaciju, koja, premu svemu prikazanom, predstavlja znatno više od «zatezanja bora»



Iako je već model Rio, koji je lansiran 2000. godine, ostvario solidan tržišni uspeh širom Starog kontinenta, tek je naredna generacija automobila iz južnokorejske kompanije KIA u pravom smislu reči postala «evropski automobil». Naravno, govorimo o modelu cee'd, koji predstavlja prvi automobil te kompanije u potpunosti razvijen i proizveden u Evropi, odnosno, model koji namenski cilja «evropskog kupca».
Modernog dizajna, naprednih agregata i visokih bezbednosnih standarda (prvi južnokorejski automobil sa 5 zvezdica na EuroNCAP testu), ovaj vrlo kvalitetan proizvod, uz pristupačnu cenu, nije dugo čekao na titulu «Best Buy» automobila. Sa preko 360.000 prodatih primeraka od 2007. godine, uveo je kompaniju Kia na velika vrata u Evropu. Uz karavan verziju (sw) koja se pojavila jula 2007. godine i vrlo atraktivan kupe pro_cee'd u decembru iste godine, celokupna cee'd familija nametnula se evropskom C segmentu kao itekako ozbiljna, da ne kažemo i dobitna kombinacija.

Osveženje

No, kako je automobilsko tržište izuzetno aktivno, gde se i najmanje gubljenje koraka kasnije vrlo skupo plaća, Kia je odlučila da svoj udarni model donekle podmladi, odnosn, da «ispegla» sve one zamerke i «dečje bolesti» uočene do sada. Pored toga, ova prilika iskorišćena je i za «osveženje» spoljašnjeg izgleda, čime se i cee'd pridružio Sorentu II, restilizovanom Magentisu (Optima u SAD) i modelu Forte, koji se za sada ne prodaje u Evropi.
Novi, unificirani izgled prednje maske, obogaćen hromom, u mnogome doprinosi agresivnosti, ali i utisku luksuza. Ovakav nastup, ne samo da će naići na opšte odobravanje, već će vrlo verovatno ubediti i «neverne tome», potvrđujući konstataciju da su južnokorejska vozila u proteklih deceniju i po, napredovala koracima od sedam milja. Novi cee'd, dakle, sada je dopadljiviji i na prvi pogled, sa moderno dizajniranim grilom i svetlosnom grupom napred, dok se pozadi udomaćila LED tehnologija.
Opšte proporcije automobila ostale su iste, što će reći da je međuosovinsko rastojanje od 2650 mm ostalo nepromenjeno, dok su razlike u širini i visini u odnosu na prethodnika unutar svega par desetina milimetara (25 mm po dužini). «Zatezanje bora» doprinelo je i boljem koeficijentu otpora vazduha, koji sada iznosi 0,33 što će reći da je bolji od, recimo, VW Golfa ili Ford Focusa.
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Fri Nov 13, 2009 10:00 pm

Kia u oktobru 35% bolje

- Kia u oktobru u svetu prodala 148.583 vozila
- Oktobar najbolji u Kini (+119%), Severnoj Americi (+42%), Opštim tržištima (+32%), Evropi (+30%) i Južnoj Koreji (+72%)
- U 2009. godini prodali 1.336.378 vozila (+14%)
- Kia u 2009. najuspešnija u Kini (+55%), Južnoj Koreji (+25%), Opštim tržištima (+13%) i Severnoj Americi (+9%)



Iz korporacije Kia Motors javljaju da su u oktobru u svetu ukupno prodali 148.583 vozila što je za 35% bolje od oktobra prošle godine.

Gledajući po regijama još uvek prednjači kinesko tržište, gde je Kia sa prodatih 24.896 vozila u odnosu na oktobar 2008. poboljšala svoj rezultat za čak 119%. Odlično, pogotovo s obzirom na okolnosti, bilo je i u Severnoj Americi (SAD i Kanada), gde su našli 26.093 nove stranke i doprineli 42-odstotnom rastu. Opšta tržišta - u Kiji tako zovu područje koje obuhvata Srednju i Južnu Ameriku, Karibe, Aziju (bez Kine), Pacifik, Bliski Istok i Afriku – bila su uspešnija za 32% (29.621 vozilo). I u Evropi se Korejci mogu pohvaliti dobrim rezultatima (+30%, 31.956 vozila), dok su u »svom dvorištu« bili bolji za »samo« 7 odsto nego u oktobru ...
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Tue Nov 24, 2009 8:42 pm

Kia Motors otvorila svoju prvu fabriku u SAD- Prvo vozilo proizvedeno u miljardu dolara vrednoj fabrici je novi Sorento
- Proizvodni kapaciteti fabrike su 300.000 vozila godišnje
- Fabrika će direktno stvoriti 2.500 radnih mesta i indirektno dodatnih 7.500 radnih mesta

Juče su iz proizvodnih pogona prve Kijine fabrike u SAD, u saveznoj državi Georgia, izašli prvi primerci novog Sorenta. Proizvodni kapaciteti milijardu dolara vredne fabrike iznose 300.000 vozila godišnje. Pogotovo u vreme finansijske krize potrebno je spomenuti da će fabrika zapošljavati 2.500 ljudi, dok će u lokalnim preduzećima, koja će biti povezana sa fabrikom i njenim delovanjem, posao dobiti dodatnih 7.500 ljudi.

Kijina fabrika je jedina automobilska fabrika na severnoameričkom kontinentu koja ima drvene podove, što svim zaposlenim omogućava udobnu i prijatnu radnu sredinu.
U 8,9 km2 velikom kompleksu će između ostalog sastavljati i nove 6-stepene automatske menjače za novog Sorenta, a naravno mogu se pohvaliti i 3,2 km dugom test stazom. 57 metara duga presa pruža 5.400 tona pritiska, a sa njom mogu napraviti čak 17 različitih vrsta ploča za novog Sorenta.
Fabrika je tek nastavak Kijinih napora na američkom tržištu, jer su od 2002. godine uložili više od 1,3 milijarde američkih dolara u različite kapacitete, između ostalog i u jedan od najmodernijih dizajnerskih centara u Irvinu, u Kaliforniji, zatim u R&D centar u Ann Arboru, u saveznoj državi Michigan i test poligon u kalifornijskoj pustinji Mojave.

Od ulaska na američko tržište Kia se može pohvaliti sa rastom tržišnog udela već 14 godina za redom kao i 50-odstotnim rastom u oktobru ove godine u odnosu na oktobar 2008. godine. Zadnji kvartal ove godine je najbolji kvartal u istoriji Kia Motors America, a Kia je samo jedan od tri proizvođača koji su ove godine zabeležili rast u odnosu na 2008. godinu.
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Tue Nov 24, 2009 8:53 pm

Lepota, udobnost, sigurnost...
[img][/img]
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Fri Dec 04, 2009 12:43 am

03.12.2009

Ozbiljan igrač u kompakt klasi – test novi Kia cee'd
Blic, 27. novembar 2009.Južnokorejski proizvođač je osvežio svoj najprodavaniji model čija je početna cena u Srbiji 13.450 evra.

Korejci nastavljaju da polako i mudro osvajaju zahtevno evropsko tržište. Na početku su igrali na kartu povoljne cene, dve-tri hiljade evra niže od konkurencije. Zatim su poboljšali kvalitet izrade i pouzdanost, dodali su, revolucionarno, sedmogodišnju garanciju, i bogatu serijsku opremu, da ni na kraju na red došao i izgled.
Kia je tako nepune tri godine od lansiranja osvežila svoj najprodavaniji model cee'd (sid) koji je posle predstavljanja na salonu u Frankfurtu stigao i u Srbiju. Cee'd je promenio svest evropskih kupaca prema automobilima iz Južne Koreje. Kao i do sada, nudi se u verziji sa i troja i petoro vrata i karavanskoj verziji, a na testu Blica našao se savršen izbor – hečbek sa 1,6-litarskim CRDi motorom i 115 konja. Paket opreme LX Fresh podrazumeva dosta vazdušnih jastuka i zavesa, manuelnu klimu, CD/mp3 uređaj, ABS, USB priključak i upravljač presvučen kožom, odnosno sve što je potrebno za udobnu i sigurnu vožnju za 15.250 evra.

Novo lice

Glavni dizajnerski zahvat odrađen je na prednjem delu koji sada krasi maska hladnjaka oivičena hromom. Sportsku notu cee'da otkriva veći i agresivnije oblikovan branik sa pravougaonim svetlima za maglu. Prednja svetla sa crnim ivicama su moderno rešenje. Blage promene su doživeli i spoljni retrovizori, zadnji branik i zadnja svetla. Ponuđene su i nove aluminijumske felne (standard od paketa LX City/Siti) od 16 i 17 inča, dok je paleta sa sedam povećana na 12 boja, od kojih su deset metalik. Kia nije preterala sa novim dizajnerskim rešenjima, ali je sasvim dovoljno i, što je možda važnije, bez povećanja cene produžila život cee'du na još dve ili tri godine.

Prijatna kabina

Otvaranjem vrata vozača će dočekati nove presvlake i kvalitetniji materijal. Novi su i instrumenti, urađeni «supervision» tehnologijom. Čitljivi su i prijatni za oko. Izmenjena je i centralna konzola, kao i upravljač koji može da se podešava po dubini i visini. Vozač će takođe lako pronaći pravi položaj za četverokrakim upravljačem koji odlično leži u rukama. Ostava i pregrada za sitnice ima dovoljno. Kia cee'd može da se pohvali i sa bogatom ponudom prostora na zadnjoj klupi, dovoljnom da četvoro odraslih putnika krenu na duži put. Zapremina prtljažnika je za kompaktnu klasu solidnih 340 litara.

Poznat osećaj

Najbolji utisak testirani cee'd ostavio je u vožnji. Retki su automobili u kojima se već posle pedesetak kilometara osećate kao da je vaš godinama, a cee'd je baš takav. Dobar deo pohvala odlazi na račun četverocilindričnog agregata sa direktnim ubrizgavanjem i varijabilnim turbopunjačem. Motor je elastičan, a solidan maksimalni obrtni momenat (255 Nm) dostupan je i ispod 2.000 obrtaja u minutu. Pored startnosti, 1.6 CRDi se vrlo dobro pokazao i prilikom ubrzanja od 60 do 120 kilometara na sat, kada brzim odzivom na gas cee'du omogućava lako i sigurno preticanje. Utisak prijatnosti u vožnji povećava precizni šestostepeni ručni menjač, sa dobro odmerenim stepenima prenosa. U gradskoj vožnji bez problema može da se vozi u četvrtom stepenu, dok su peta i šesta rezervisane za autoput. Kia cee'd je u gradu prosečno trošila šest litara, što je rezultat za pohvalu.

Bliži je Nemcima

Cee'd je komforan automobil i s lakoćom «upija» neravnine na srpskim putevima. Ipak, za nijansu je krući od proseka kompakt klase i bliži je sportskim «Nemcima» nego opuštenijim «Francuzima». U krivinama dobro drži pravac, ali do određenih granica preko kojih ne bi trebalo da se prelazi. Upravljač je lagan za manevrisanje, što vozaču olakšava posao u gužvama. Početna cena Kia cee'da je 13.450 evra za model sa 1,4-litarskim benzincem (109 KS) i LX Fresh paketom opreme.
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Venga žanje nagrade!!!   Thu Dec 17, 2009 11:23 pm

Prestižna nagrada za industrijski dizajn za Vengu

- Dobra najava za Kijin novi model, koji kod nas dolazi u martu iduće godine



Još pre nego što je Kijin novi model Venga, uopšte stigao na evropska tržišta, a već je nagrađen sa jednim od najpriznatijih međunarodnih priznanja za dizajn. Prva Vengina nagrada je priznanje “iF” za industrijski dizajn, koje se vrednuje na osnovu brojnih kriterijuma kao što su završna obrada proizvoda, stepen inovacija i ekološka prihvatljivost proizvoda.
“Manji monovolumeni su do sada tradicionalno na prvo mesto ispred dizajna postavljali upotrebljivost” – pojašnjava šef dizajna u korporaciji Kia Motors, čuveni Peter Schreyer i dodaje: "Sada se to dolaskom Venge promenilo. Dizajnirana je tako da u potpunosti zadovoljava sve potrebe u vezi sa upotrebljivošću i prostranošću, ali je to istovremeno automobil koji će brojni želeti zbog dizajna i uživanja u vožnji.”

Od 1953. godine kada su prvi puta dodelili nagradu “iF” je postala jedna od najpriznatijih nagrada za odličnost u dizajnu. Nagrada proizlazi iz nekadašnjeg takmičarskog programa “Die gute Industrieform“ (Dobar industrijski dizajn), koju su birali na hanoverskom sajmu (Hanover Messe), a koji je već dugi niz godina najveće svetsko takmičenje za dizajnerska dostignuća.

Za ovogodišnje nagrade u 16 kategorija takmičilo se 2.486 proizvoda. Kia Venga je pobedila u kategoriji “transportnog dizajna“, koja uključuje vozila, plovila, vozove i avione.
Inače će se svečana podela nagrada “iF” već tradicionalno održati 1. dan sajma digitalnih informacionih tehnologija CeBIT, najvećeg sajma ovakve vrste na svetu, koji ove godine počinje 2. marta 2010. CeBIT će trajati do avgusta 2010. godine, a organizatori očekuju čak 250.000 posetilaca.
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Fri Jan 29, 2010 11:18 am

Korejski proizvođač automobila, KIA, na tržište Evrope, pa i Srbije, probio se (i još uvek juriša prema vrhu) uz pomoć jednostavne formule.

Nudi atraktivne, kvalitetne automobile za relativno malo novca. Pri tome, jedini nudi i neverovatnu garanciju od sedam godina! Ili na pređenih 150.000 kilometara! Zanimljivo je da korejskoj kompaniji, izgleda, ne smetaju naši «loši putevi i nekvalitetan benzin» kao nekim drugim uvoznicima koji imaju za tržište Srbije drugačije uslove garancije od «ostatka Evrope.»

No, to je ipak neka druga priča i pred nama je, na testu, nova generacija hit modela Kia, i kod nas dobro prodavani cee'd (sid). Petovratna limuzina, sportskog izgleda, na prvi pogled pleni svojom elegancijom u koju je, vešto, ukomponovana aerodinamična prednja maska, odakle naglašene, bočne linije, pogled usmeravaju ka zadnjem, u prepoznatljivom stilu Kia, skrojenom delu.
Unutrašnjost je u odnosu na prethodnika, značajno «umivena», materijali su bolji, sve je nekako istančanije, bez ičega suvišnog, jednostavno funkcionalno, podređeno vozaču i putnicima, a ima sasvim dovoljno mesta za pet odraslih osoba, sa lako dostupnim komandama na obruču upravljača.

Dosta pregrada, mesta za odlaganje, raznoraznih sitnica, priključci za punjače mobilnih, lap-topove, USB utičnice, ISOFIX sistem za dečja sedišta, obilje prostora u prtljaćniku koji ima 340 litara (deljiva zadnja klupa 60:40) odnosno 1300 litara sa oborenim zadnjim sedištima, čine Kia cee'd veoma upotrebljivim automobilom za celu porodicu.

Brigu za putnike Kia demonstrira i obiljem sigurnosne opreme. Ovaj model je na EuroNCAP crash testovima (evro kreš testovi) dobio maksimalnih pet zvezdica. Tu je i novina VSM sistem koji pomaže vozaču u kritičnim situacijama tako što «preuzme» upravljanje prednjim točkovima. Tu je i HAC sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo, kao i standardni ESP (elektronska kontrola stabilnosti), BAS sistem koji pomaže pri kočenju u kritičnim situacijama, ali i TPMS zadužen za kontrolu pritiska u pneumaticima!

Naravno tu su i vazdušni jastuci za vozača i suvozača i bočni vazdušni jastuci i zavesice. Veliku ulogu imaju i aktivni nalsoni za glavu koji prilikom sudara automatski, najoptimalnije, prihvataju glavu putnika i čuvaju vrat od povređivanja. Sve je lepo upakovano u crash box (kreš boks), jednu vrstu sigurnosnog kaveza koja čuva prostor motora i prednji deo putničke kabine.
Dodajte ovome i izvrsne kočnice pa dobijate sliku vozilak ojeg ćete teško, kod konkurencija naći za isti novčani iznos.

Kia je za drugu generaciju svog hit vozila cee'd pripremila turbodizelaša od 1,6 litara zapremine kao novinu. On ima četiri cilindra, varijabilni turbopunjač (VGT) i dolazi sa dve verzije od 90 KS i 115 KS. Na našem testu, verzija sa 115 KS je trošila znatno ispod pet litara dizela u proseku pa je to još jedan «plus» korejskoj kompaniji.
U ponudi su još i benzinski agregati od 1,4 litre CVVT sa 109 KS, zatim motor (takođe benzinac) 1,6 CVVT sa 126 KS, i kao najsnažniji (benzinac) u ponudi 2.0 litarski DOHC sa 143 KS! Top ponuda sa dizel agregatom je dvolitarski 2.0 CRDi sa 140 KS.

Početna cena Kia cee'd na našem tržištu je 14.750 evra. I naravno, uz sedmogodišnju garanciju!
Spisak opreme novog cee'da je podugačak. Između ostalog tu su i imobilizator – elektronska blokada motora, automatsko zaključavanje vozila u vožnji, daljinsko centralno zaključavanje sa preklopivim ključem i sigurnosnim alarmom, prednja sedišta sa potporom u lumbalnom delu, vozačevo i suvozačevo sedište podesivo po visini, klima uređaj sa hlađenom pregradom ispred suvozača, progresivni servo upravljač podesiv po visini i dubini, radio CD/mp3 sistem sa 6 zvučnika i komandama audio uređaja na upravljaču USB+AUX priključak, putni računar, obruč upravljača i ručica menjača presvučeni kožom, električno pokretanje prednjih stakala sa funkcijom za autopodizanje/spuštanje i «zaštitom protiv uklještenja», električno podesiva i grejana spoljna ogledala u boji karoserije.
Tu je i battery saver (bateri sejver) – automatsko isključivanje električnih potrošača pri zaključavanju vozila, tonirana stakla, svetla za maglu, šestostepeni manuelni menjač, bluetooth (blutut) ...


Unovčite svoje džokere:
Kompanija Kia Auto Beograd je pokrenula novu prodajnu akciju pod nazivom «Unovčite svoje džokere» u kojoj kupcima nudi ograničenu količinu vozila iz cee'd game modela iz 2010. godine.
Budućim kupcima se nudi mogućnost da uz kombinaciju pogodnosti (džokera), na koje mogu ostvariti pravo u zavisnosti od uslovak oje ispunjavaju, ostvare uštedu čak i do 3.000 evra ili da iskoriste specijalne uslove finasiranja kroz sistem «Kia Finance» koji se po prvi put nudi na našem tržištu.
Tako na primer, u ovoj jedinstvenoj finansijskoj ponudi kupci mogu nabaviti vozilo Kia pro_cee'd 1.4 CVVT u LX Cool paketu opreme (ABS, 6 vazdušnih jastuka, servo, centralna brava, klima uređaj, radio CD/mp3 sa komandama na upravljaču, elektro podizači stakala ...) za 96 evra mesečno uz učešće od 20%+PDV i kamatnu stopu od svega 2,75 NKS!

Zanimljivost:
Kao novitet Kia nudi i «hidrofobno staklo» koje je zahvaljujući specijanom sloju izuzetno glatko tako da se na njemu ne zadržavaju kapljice vode ili snega.
To je, jasno, izuzetno važno za bezbednost u saobraćaju jer je vidljivost u svakom trenutku, optimalna.
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Fri Feb 05, 2010 10:16 pm

KIJINE VESTI
Rivali s istoka – uporedni test: novi Kia cee'd
Vrele gume, 28. januar 2010. godine

Južnokorejska automobilska industrija proistekla je direktno iz japanske, a naš uporedbi test još jedan je dokaz da su Korejci više nego dobri učenici



Učenje zanata nije lak posao. Majstor je onaj koji poseduje znanje i koji to znanje treba da prenese svojim učenicima. Često, da bi on bio taj koji se pita, za vreme svog radnog veka, majstor ne otkrije baš sve svojim šegrtima. Mudro, jer da bi šegrt, odnosno kalfa, jednog dana postao pravi majstor, pored znanja kojeg je stekao, mora da ima «dobro» oko, da bude intuitivan, da nauči da gleda unapred, i sam stekne ugled.
U našoj priči «učitelj» je Mazda, a «učenik» Kia. Južnokorejska automobilska industrija, na neki način, direktan je izdanak japanske, a u poređenju koje je pred nama pokušaćemo da damo odgovor na pitanje, da li je učenik uspeo da nadmaši učitelja.

Uspešno osveženje

Tri godine prošlo je od kada je Kia lansirala cee'd u Evropi. Taman kada je došlo vreme za restilizaciju, nju smo i dobili, i to prilično temeljnu jer je pored spoljašnjosti, izmene doživela i mehanika. Kia je bez dileme ozbiljan proizvođač, koji se hrabro suprotstavio evropskoj konkurenciji u «prenatrpanom» C segmentu, u kome nemate šta da tražite ukoliko ne posedujete izvesne adute. U ovom slučaju, aduta pulena Kije jesu praktičnost, ekonomičnost i upotrebljivost. Restilizovani cee'd dobio je korporativni gril hladnjaka koji je uveden sa crossoverom Soulom, i to je detalj koji se prvi primećuje. Kabinski prostor je osvežen, a standardna oprema obogaćena. Ono što je primetno je da sve izgleda veoma slično kao i pre resatilizacije, ali ipak vidno svežije. Promenjen je dizajn upravljača i ručice menjača, instrument tabla poseduje crveno osvetljenje, a revidirana je i centralna konzola. Restilizovana zadnja svetlosna grupa zaokružuje transformaciju, a novi cee'd sveukupno izgleda «oštrije» spolja i kvalitetnije iznutra.
Što se mehanike tiče, reviziju je doživeo sistem oslanjanja, i to sa ciljem poboljšanja komfora, ali i upravljanja kao i voznih osobina. Rezultat se oseti, a očitava se u višem nivou rafiniranosti i komfora, odnosno, boljem ponašanju pri vožnji preko neravne podloge, dok je osećaj na upravljaču direktniji i progresivniji u odnosu na model pre restilizacije.
Uz sve izmene, jedna bitna stvar, koja je jedan od najjačih aduta Kije nije promenjena, a to je dug garantni rok. Za novog cee'da je osnovna garancija 5 godina ili 150.000 pređenih kilometara, odnosno 7 godina (150.000 km) na sve pogonske sklopove.

Bogata oprema, odličan pogon

Testirani model je u LX Fresh paketu opreme, pogonjen 1,6-litarskim CRDi dizel agregatom od 115 KS, dostupnih pri 4.00 obr./min. Maksimalni obrtni moment ovog motora iznosi 255 Nm između 1.900 i 2.750 obr./min. U odnosu na standardnu opremu koja je više nego bogata, treba spomenuti neke komponente koje su ukjlučene u LX Fresh paket. To se pre svega odnosi na sistem zaključavanja vozila pri brzini većoj od 40 km/h, što je vrlo korisno ukoliko često vozite decu, USB+AUX priključak za audio uređaj, daljinsko centralno zaključavanje sa sklopivim ključem, kao i prednja sedišta podesiva po visini, sa potporom u lumbalnom delu. U LX Fresh paket uključen je i šestostepeni manuelni menjač. Što se spoljašnjosti tiče, tu su i ručice vrata i elektropodesivi retrovizori sa grejačima.
Cena modela Kia cee'd LX Fresh iznosi 15.250 evra sa PDV-om.

Garancija za Mazdu traje 3 godine ili 100.000 pređenih kilometara, što je segment u kome Kia dominira.

Praktičniji cee'd

Smireniji dizajn Kije, kao i više ravnih površina, mnogima će se svideti više u odnosu na naglašene detalje kod mazde 3.
Sa praktične strane, čini se da je prednost na strani cee'da. Komande su jednostavnije i preglednije, a ručica menjača mnogo bolje leži u šaci nego ona kod mazde, koja je sportski orijentisana i traži vrlo odlučnu ruku. Zvuk je kvalitetniji i puniji kod japanskog modela, ali se isto tako, unutar kabine, u većoj meri čuje rad motora nego što je to slučaj sa cee'dom. Agregat Kije je tiši, uglađenijeg je rada, mada je buka kotrljanja točkova kod južnokorejskog modela izraženija nego kod mazde.
Što se tiče zadnje klupe, ona zadovoljava i kod jednog i kod drugog automobila, ali ne treba očekivati neko obilje prostora. Kada je pozicija sedenja u pitanju, nema neke fundamentlane razlike. Mazda 3 nudi «ušuškaniji» osećaj, bolju laterlanu potporu, dok je cee'dov adut bolja preglednost. Udobno ćete se osećati i u jednom, i u drugom automobilu.

Agilnija mazda

Mazda 3 ima preciznije upravljanje, manje udužnog naginjanja, ali je i nešto «tvrđa». Dakle, ponovo dolazimo do priče o «kompromisima», i stavljanja u ponudu kupcima automobile koji zadovoljavaju što veći broj zahteva. Kia cee'd nudi «mekšu» vožnju, možda manje individualnosti, ali je zato njen adut što sa praktičnog aspekta zadovoljava gotovo sve što je potrebno za jedan automobil C segmenta.
Mazda 3 je za nijansu agilnija i do «stotke» stiže za 11 sekundi, što je za pola sekunde bolji rezultat od južnokorejskog modela. Maksimalna brzina je identična – 188 km/h, dok se potrošnja i kod jednog i drugog takmaca može svesti na 4,5 litre na otvorenom putu, 5,5 u kombinovanom režimu, i 6 litara u gradskim uslovima vožnje.

Povoljniji cee'd

Ključni moment ovog uporednog testa, rekao bih, jeste oprema, odnosno cene japanskog i južnokorejskog modela. Da ponovim, reč je o jednom limuzinskom i jednom hatchback modelu, što odmah u startu pravi jasnu distinkciju.
Spolja gledano, Mazda 3, pored atraktivnijeg dizajna karoserije, ima, kao što sam već spomenuo, aluminijumske naplatke od 17 cola, koji deluju mnogo impresivnije od cee'dovih čeličnih točkova od 15 cola. Naravno, treba spomenuti da je razlika u ceni pneumatika dimanzija 205/50 R17V (mazda 3) znatno veća od 185/65 R15H. Detalji koji su najbitniji kada govorim o opremi mazde 3 CD110 TX, jesu prvestveno tempomat sa komandama na upravljaču i zadnji parking senzori. Tu su još i senzori za kišu i svetla, ali bi njih stavili u drugi plan, jer nisu neophodni.
Back to top Go down
View user profile
jmrsic
Top Poster
Top Poster


Posts : 451
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: KIJINE VESTI   Sat Nov 10, 2012 8:11 pm

Kia Motors među Top 100 najboljih globalnih brendova


Korporacija Kia Motors uvrstila se na ekskluzivnu listu najboljih 100 globalnih brendova (‘Top 100 Best Global Brands 2012), koju je nedavno objavio Interbrand, najveća kompanija za savetovanje brendovima na svetu.


Kijina vrednost je uz izvanredan rast dostigla 4,1 milijardu američkih dolara, što je Kiju postavilo na 87. mesto među najboljih 100. Na listi je inače 12 automobilskih brendova. Dok je bio prosečan rast automobilista 11-odstotan, Kia je doživela 50-odstotan rast u odnosu na prošlogodišnji rezultat, kada se Kia uopšte nije ni plasirala među prvih 100.

Kijin osetan rast vrednosti odraz je njenog strmog uspona, jer je u zadnje tri godine zabeležila dvocifreni rast prodaje, što je ovu marku učvrstilo na svetskom tronu najbrže rastućih automobilskih brendova. U periodu od 2008. do 2011. Kia je svoju godišnju prodaju povećala za čak 81% na skoro 2,5 miliona vozila.

Ključni faktori koji su bitno uticali na Kijin dramatičan rast vrednosti brenda su između ostalog ogroman napredak na polju kvaliteta vozila, vrhunski dizajn novih modela i inovativni marketing.
Izvođači Interbrandove studije finansijske rezultate korporacije mere na osnovu povrata uloga investitora; uloge koju ima brend kod strankine konačne odluke o kupovini; snage brenda, što znači sposobnosti brenda obezbediti očekivane buduće prinose.

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: KIJINE VESTI   

Back to top Go down
 
KIJINE VESTI
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Aaron Hernandez... Vesti i diskusija o njegovom slučaju

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KIA-FORUM SRBIJA :: .::Welcome::. :: KIA Novosti-
Jump to: